Людям з порушення зору Звичайна версія

ПАСПОРТ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (АУКЦІОНУ) з продажу майна ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» 06.11.2018 р. на ЄДИНИЙ КАБІНЕТ

25.02.2019

ПАСПОРТ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (АУКЦІОНУ) з продажу майна ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК»

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб повідомляє про проведення відкритих торгів (голандського аукціону) з продажу наступних активів, що обліковуються на балансі ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК»
                                         
№ лотуНайменування активу/стислий опис активу та забезпеченняПочаткова (стартова) ціна лоту, грн. (з/без ПДВ, згідно чинного законодавства)Мінімальна ціна лоту , грн. (з/без ПДВ) (з/без ПДВ, згідно чинного законодавства)Публічний паспорт активу (посилання)
F55GL33362 Будівля та основні засоби, а саме: Будівля філії банку/літер А-4/ загальною площею 620,9 кв. м. за адресою: м. Луцьк, вул. Кафедральна, буд. 11 Основні засоби у кількості 39 одиниць, що знаходяться за адресою: м. Луцьк, вул. Кафедральна, буд. 11, згідно з переліком, що викладений в Публічному паспорті активу; Основні засоби у кількості 73 одиниці, що знаходяться за адресою: м. Луцьк, вул. Кафедральна, буд. 11, згідно з переліком, що викладений в Публічному паспорті активу; Основні засоби у кількості 53 одиниці згідно з переліком, що викладений в Публічному паспорті активу; Грошові чекові книжки в кількості 1673 штук; Бланки цінних паперів (прості векселі) в кількості 1024 штуки; Бланки цінних паперів (переказні векселі) в кількості 367 штук; Пластикові картки «Тестова біла» в кількості 918 штук; Пластикові картки «Тестова біла EMV» в кількості 495 штук; 06.11.2018 - 11 211 187,72 2 242 237,54 186747

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
     

Номер та дата рішення Фонду про затвердження умов продажу активів

     
     

№ 1986 від 05.09.2018 р.

     
     

Організатор відкритих торгів (аукціону)

     
ЄДИНИЙ КАБІНЕТ -      

Посилання на перелік організаторів відкритих торгів (аукціонів):http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale## [ http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale ] ##      

     

Учасники відкритих торгів (аукціону)

     
     

Юридичні особи та фізичні особи

     
     

Розмір гарантійного внеску

     
     

5% (п`ять) відсотків від початкової ціни реалізації лотів

     
     

Вимоги щодо кількості зареєстрованих учасників відкритих торгів (аукціону)

     
     

Відкриті торги (аукціон) не можуть вважатися такими, що відбулися, у разі відсутності ставки.

     
     

Банківські реквізити для перерахування гарантійного внеску

     
     

Перерахування гарантійного внеску здійснюється на поточний рахунок  організатора відкритих торгів (аукціонів), на електронному майданчику якого зареєструвався учасник. Інформація про банківські реквізити організаторів відкритих торгів (аукціонів) розміщені за наступним посиланням: http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale

## [ http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale ] ##      
     

Крок аукціону

     
     

1% (один) відсоток від початкової ціни реалізації лотів

     
     

Порядок ознайомлення з активом у кімнаті даних

     
     

Ознайомитись з майном можна:       

ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» 01601, м. Київ, вул. Прорізна,8, та електронною поштою: [email protected] [ mailto:[email protected] ] , тел. (044) 536 97 10

     
     

Контактна особа банку з питань ознайомлення з активом

     
ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК»: Булига Катерина Мірчівна (044) 536 97 09,01601, м. Київ, вул. Прорізна,8, ел.адреса: [email protected]
     

Дата проведення відкритих торгів (аукціону)

     
     

06.11.2018

     
     

Час проведення відкритих торгів (аукціону)/електронного аукціону

     
     

Електронний аукціон розпочинається в проміжок часу з 9-30 год. до 10-00 год.
Автоматичне покрокове зниження ціни лоту – розпочинається в проміжок часу з 9-30 год.  до 10-00 год. та завершується в проміжок часу з 16-15 год. до 16-45год. (загальна тривалість складає 6 годин 45 хвилин);
Етап подання цінових пропозицій  - з 16-15 год. до 17-00 год. (загальна тривалість складає 15 хвилин) :
- Період подання закритих цінових пропозицій – з 16-15 год до 16-55 год. (загальна тривалість складає 10 хв)
- Період подання цінової пропозиції – з 16-25 год. до 17-00 год. (загальна тривалість складає 5 хвилин)

     
     

Термін прийняття заяв про участь у відкритих торгах (аукціоні)

     

     

Дата початку прийняття заяв – з дати публікації оголошення.

     

Кінцевий термін прийняття заяв: 06.11.2018  до 16:00

     
     

Електронна адреса для доступу до відкритих торгів (аукціону)/електронного аукціону

     
     

www.prozorro.sale

## [ http://www.prozorro.sale/ ] ##      
     

Кінцева дата перерахування гарантійного внеску

     
        06.11.2018  до 16:00      

Гарантійний внесок вважається сплаченим з моменту його зарахування на банківський рахунок оператора, якщо це відбулося не пізніше ніж за одну годину до закінчення кінцевого терміну прийняття заяв про участь/прийняття закритих цінових пропозицій.

     
     

Розмір реєстраційного внеску

     
     

Реєстраційний внесок відсутній.

     
     

Кожний учасник відкритих торгів (аукціону) погоджується з Регламентом роботи електронної торгової системи щодо проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу активів банків, в яких запроваджено процедуру тимчасової адміністрації або ліквідації, який розміщений на веб-сайті організатора відкритих торгів (аукціонів), та зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити такому організатору відкритих торгів (аукціонів) винагороду за проведення аукціону.